mandag 18. april 2011

Guess who's back...

NÅ er det altfor lenge siden jeg har blogget, men fra nå av skal jeg ta meg selv litt i nakkeskinnet å oppdatere oftere. Det blir nok ikke så vanskelig, for jeg har fryktelig mye å fortelle om. Jeg har nemlig reist med fly HELT alene for første gang i hele mitt liv, studioet er snart helt ferdig pusset opp, og jeg har til og med vært kreativ oppi det hele. Skriver om dagen i dag først, så kommer de andre innleggene fortløpende ila uken.

Det var nesten så jeg våknet med sommerfugler i magen, jeg gledet meg så innmari til dagens oppdrag. Den tegningen jeg laget som april deal skulle blekkes på ei frøken kl 11. 5 på 11 tuslet hun inn døren, og kl 12.00 satt jeg nåla i huden hennes. Jeg brukte 22 farger, og det er nok det meste jeg har hatt på trillebordet mitt før. Det var utfordrende og kjempegøy.




Jada, det er bare 21 farger på bildet med flaskene, men jeg hadde ikke satt frem hvitt enda.

Stakkars jente, jeg pirka og farga over og over og over, jeg tror ikke hun var så glad i meg på slutten, for da sjefen foreslo bakgrunn steilet hun og sa ifra at det, DET var ikke så viktig. Jeg skjønner henne godt jeg, hater å tatovere meg, men elsker resultatet. Og det er har skjedd mer enn en gang at jeg syns det har vært så vondt at jeg sitter å brekker meg. Men, jeg lærte en gang i tiden at man må lide for skjønnheten. Her er iallefall resultatet av dagens arbeid. Gud så rart at man kaller noe man liker så godt for arbeid, men det er jo faktisk jobben min. Heldige meg sier jeg bare.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar