tirsdag 29. mars 2011

Oioioioi....

Her om dagen ble jeg oppriktig satt ut. Jeg snakker haka-mellom-tærne-satt ut!! Det har seg nemlig sånn at jeg er så heldig å få jobbe hos Electric LindaAttitude tattoo studio, en mulighet jeg er svært takknemlig for. Hun er en ekstremt talentfull og dyktig tatovør, og jeg har blitt overrasket nesten hver dag i snart 3 år. Jeg har tenkt i mitt stille sinn hver gang at "nå får det jo ikke blitt bedre", men neste dag kjører hun på med enda en saftig tattoo, og jeg blir overrasket på nytt. Det er nesten kvalmt. Og så, idet jeg trodde det ikke kunne toppe seg mer, eller bli kvalmere, ser jeg denne kommentaren på facebook:



The chick that did this is from Norway. This tat is f*n badass!! :)

Nikki Sixx Portrait Tattoo by *ElectricLinda on deviantART
electriclinda.deviantart.com
Art - community of artists and those devoted to art. Digital art, skin art, themes, wallpaper art, traditional art, photography, poetry / prose. Art prints.
... so Sick....So kool.....
Link til siden med kommentaren her
Selveste Nikki Sixx (!!!!!) kommenterte en tatovering hun har laget (for dere som ikke er helt med på hvem denne karen er, sier jeg bare Mötley Crüe og Sixx:A.M.. Han er forøvrig også den heiteste 52 åringen EVER). Jeg har alltid ment at jeg ikke bryr meg om kjendiser, men i det jeg så dette fikk jeg en følelse av at julenissen, tannfeen OG påskeharen skulle komme på besøk. Jeg måtte nesten ta meg sammen så jeg ikke hoppet opp på bordet i full jubeldans. Heldigvis er sjefen min litt mer profesjonell enn meg og tok det hele med knusende ro...

1 kommentar:

  1. Fy faen!! Kommentar av Nikki Sixx?! Jeg dævver ass!:D

    SvarSlett