mandag 14. mars 2011

Noen tanker, og litt neglelakk...

Nå er det altfor lenge siden jeg har blogget, *fyskampåseg*, men med sykt barn, start av jobb igjen, og oppussing av nye lokaler til tattoo studio går tiden litt for fort, og dagene forsvinner før jeg rekker å rynke på nesa. Det har vært utrolig deilig å få jobbe litt igjen, og det at jeg får en hel time på bussen hver vei hvor jeg bare kan sitte helt rolig å høre på musikk- LUKSUS. Tiden strekker liksom ikke til lenger etter vi fikk barn, det er så mye jeg skulle gjort, tegninger jeg vil lage, nye ideer jeg vil prøve ut, og da er det digg å ha min egen lille boble å gjemme meg i. Nemlig jobben.

Og så får jeg så himla mye tid til å tenke på nye måter å være kreativ på. Det er litt lettere å komme på nye ideer når jeg ikke er opptatt med bleieskift, skriking fordi jeg tråkket på den ENE harde leken som lå på gulvet eller tørking av slev. All denne tenkingen gjorde at jeg fant ut at jeg syns det kan bli litt kjedelig med ensfarget neglelakk, så da gjorde jeg noe med den saken:



Litt dårlig bilde, skal prøve å gjøre det på nytt, den på ringefingeren er en cupcake. Limte på en strassperle med flytende superlim. Neglelakken som jeg brukte er den fra Cubus, 2 for 39 eller noe!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar