fredag 25. februar 2011

Armbånd, søte som sukkertøy..

Det er utrolig hva man får gjort en fredag kveld etter ungen er lagt. Jeg fikk enda en pakke fra ebay i går, full av søte akryl sukkertøy i knalle farger. Jeg har flere planer for de, men for nå ble det et armbånd. De andre perlene hadde jeg liggende fra en impuls bestilling jeg gjorde på smykkeronline.no sommeren 2010 da jeg var gravid.. Tror ikke hjernen fungerte som den skulle, for i det jeg fikk pakken i posten hadde jeg glemt hva jeg skulle med de. Men men, ingen ting er så galt at det ikke er godt for noe, og de kom godt med nå!


Perler som ble brukt..





Jeg fikk også brukt enda en av Love charmsene jeg fikk for noen dager siden (samme som ble brukt på skoene) Et litt mindre detaljert armbånd, og uhyre enkelt. Kunne helt sikkert lagt på flere charms, men noen ganger er det lurt å følge uttrykket "less is more"!


Det er så gøy å holde på med sånne ting, at jeg fort blir litt asosial i forhold til kjæresten. Det blir mye enveiskjørte samtaler når jeg er midt i et prosjekt. Det er stort sett jeg som er skravlebøtta, og blir fort snurt hvis jeg skjønner at han ikke følger med. Men akkurat når jeg prøver å være kreativ, da er jeg i en annen verden, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke får med meg noe av hva han sier. Det blir med andre ord mye "mhm" og "heh?" fra min side mens jeg holder på. Til slutt hører jeg gjerne en latter i det fjerne, og da vet jeg hvilken setning som kommer: "Tunga rett i munn nå"...

3 kommentarer:

  1. fine smykker..lagd de selv??
    veldu burde begynne det er sikkert noe for deg:)
    det er jo noe man kan tjene litt penger på også:)
    lykke til

    SvarSlett
  2. Takk takk, lager de selv ja :)

    SvarSlett