torsdag 17. februar 2011

Kjæledyr i postkassa, små barn store gleder?


 Yes!!! Jeg fikk dyret mitt i dag. En av to bestilte tattoomaskiner har funnet veien hjem til postkassa mi, og jeg er LYKKELIG!!! Jeg er så happy at det kiler i magen, og jeg gleder meg veldig til lørdagen, da skal jeg dra med meg prøvekaninen min (les; kjæresten) på studioet i Moss og teste den. Jeg skal rett og slett ta tyvperm fra mammapermen!

Det skal bli godt å få leke litt med blekk igjen, det er nemlig ikke så lett å ha tid til å være kreativ i disse mammaperm tidene. Men nå nærmer det seg slutten på det også, for om 14 dager begynner jeg å jobbe igjen. Jeg gleder meg veldig, blir litt rart også, men begynner forsiktig med 2 dager i uken. Tror nok det blir greit å ha et sted hvor jeg kan tenke på bare meg selv og gi liv til ideene jeg har ventet lenge på å få på lerret.

For det har faktisk blitt så mye ideer oppi hodet innimellom, at jeg har måttet skrive de ned for å få fred. Jeg blir nemlig livredd for å glemme det, og går da å tenker på det hele dagen, og de fleste vet vel hva som skjer når man tenker for mye på en ting!? Jo, man drømmer om det også, det er til å bli gal av! Men nok om det, jeg har fått det ene dyret mitt, så nå kan jeg glede meg over det å vente spent på at det andre dyret kommer...fin og rosa!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar