lørdag 19. februar 2011

En geisha, pre lipstick...Testing av kjæledyret!

Da er jeg hjemme fra studio, som jeg skrev tidligere skulle jeg ta med meg "prøvekaninen" min for å få testet den nye maskinen. I LOVED IT!! Prøvekaninen var ikke like fornøyd, han har mer et hate/hate relationship med det å bli tatovert, men likte resultatet! Det var godt å blekke litt, ryggen er ikke like enig, men fingrene har fått stilt kløen litt og roper i lykkerus. Her er altså dagens arbeid, mangler noen småting, men jeg kunne liksom ikke fortsette å tvinne nåla i huden hans da ansiktet begynte å se ut som en geisha pre lipstick.



Jeg fikk også se det nye lokalet til studioet, og det kommer til å bli så bra, en liten bit himmel i Storgata 7 i Moss. Jeg gleder meg mer og mer til jobb nå, tenk så heldig jeg er, jeg får jobbe med det jeg syns er aller best her i verden, OG jeg tjener penger på det.  


Dagens gleder fortsatte da jeg kom hjem, dyr nr to hadde også funnet veien hjem til min postkasse, og det er vakkert. Litt dårlig timing, hadde vært morsomt å fått prøvd den i dag, men man skal vel være glad for det man har. Uansett, her er herligheten:


2 kommentarer:

  1. Audrey Kitching tegningene dine er rååå! Får du til å tatovere tilnærmet som du har tegnet de? Totalt noe sånt jeg ser for meg å få tatovert.

    SvarSlett
  2. Jeg har svart deg på gjesteboka i bloggen din :) Fin blogg forresten!!!

    SvarSlett