søndag 27. februar 2011

Not as sweet as a cupcake...

Jeg kjente kreativiteten trenge seg på i dag. Det klødde i fingrene og jeg hørte venstre hjernehalvdel rope etter oppmerksomhet. Jeg har hatt denne følelsen før, og da er det bare å sette i gang, ellers har jeg en tendens til å bli skikkelig grinete. Men så var spørsmålet HVA jeg skulle lage, armbånd? Næh, det lagde jeg på fredag... Tegne en tegning? Neei, det blir så grått! Jeg diskuterte frem og tilbake med meg selv mens jeg satt midt i et kaos av maling, barneleker, blyanter, rammer og sikkel.. MALE!! Det var det jeg ville. Fant frem guache malingen min (som jeg forøvrig ikke har brukt siden videregående) og et lerret. Begynte å skrible ned det jeg hadde i tankene, og resultatet ble slik:



Jeg fant noe glitter i esken hvor jeg har hobby sakene mine, og tittet på kjæresten, nesten med tårer i øynene: "Åee, jeg vil bruke GLITTEEER!!!". Uff, innser nå selv at jeg hørtes ut som en 5 åring, og at ingen hadde sagt at jeg ikke kunne bruke det. Jeg blandet sammen litt blått og grønt glitter og malte en ramme rundt bildet. Syns liksom det gjør seg med rammer, men det er ikke så lett å finne dype nok rammer til lerreter, så da gjorde jeg det på den måten!

Nå skal jeg bruke resten av søndagen med et glass kald cola, is, godis og verdens beste kjæreste! Nyt resten av helgen dere, i morgen er det mandag..

1 kommentar:

  1. synd den ikke kommer helt til sin rett på bildet. "Live" var det enda, enda finere :)

    SvarSlett