onsdag 16. februar 2011

Welcome to my sweet life...

Ja, så satt jeg her også. Jeg trodde aldri, og da mener jeg aldri, at jeg skulle sette meg ned å begynne og blogge. Men jeg har altfor mange ideer, og for stort eksponeringsbehov til å la være. Det var min mor som dyttet meg utfor, ikke at det krevde mye jobb. Det var en setning i innboksen på Facebook : "Hei, du burde begynne å blogge og vise frem alle ideene dine" som dyttet meg over til bloggverdenens mørke side. Jeg er ikke så vanskelig å overtale.


Jo mer jeg tenkte tanken, dess mer spennende ble det, og min venninne og sjef Electric Linda ble konsultert. Meningen var den samme der, og da var jeg iallefall solgt! Hun ville til og med hjelpe meg med å entre den mørke siden. Takk Linda for oppretting og design av bloggen!

Her skal det blogges om det som er en stor del av livet mitt, kunst, tatoveringer og andre søtsaker. Jeg kommer til å legge ut bilder av arbeidene mine, og småprosjektene som jeg stadig holder på med. Den andre store delen av mitt liv er min kjære samboer og vår vakre sønn, men det er ikke de denne bloggen handler om, ikke misforstå, det kan nok hende de nevnes. Men dette er ingen familieblogg.

Men så uhøflig jeg er, jeg har jo glemt å introdusere meg! Jeg er 21 år i skrivende øyeblikk, jobber på Attitude tattoo studio i Moss med verdens herligste kollegaer og venner, har en sønn på snart 6 mnd og verdens beste kjæreste. Jeg har en forkjærlighet for godteri- sjokolade, donuts, is, you name it - I love it. Har siden jeg var 16 år hatt et love/hate relationship med det å bli tattovert, og jeg kunne giftet meg med sko.

Følg med videre for oppdateringer på hva som skjer i mitt søte liv.

5 kommentarer:

  1. Skal bli spennende å følge bloggen din:) !

    SvarSlett
  2. Fin blogg:) Gleder meg til å følge videre frøken førstegangs;) Klem høstbaby2010

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Vet ikke helt hva som skjedde med kommentaren min jeg...
    Prøver igjen; Jeg skal følge bloggen din jeg! Tøff dame, fin blogg og imponerende kroppskunst. Helsing fra http://fisendefin.blogg.no/

    SvarSlett
  5. Jeg beundrer deg Cathrine! Du har virkelig ordnet deg her i livet, en jobb du elsker, en mann du elsker, en god familie i ryggen og en nydelig liten gutt... Pose, sekk, trillekoffert og mer til!
    Er utrolig glad på dine vegne, du fortjener det beste ;)

    SvarSlett