mandag 21. februar 2011

From ebay with love...

Som nevnt tidligere er jeg litt for glad i ebay, overbeviser meg om at jeg trenger den og den tingen, men kjøper det egentlig fordi det er billig! Denne pakken fra ebay var inget unntak, jeg syns de var så utrolig søte, men aner ikke hva jeg skal bruke de til. Jeg kommer nok på noe lurt etterhvert, armbånd, ring, nøkkelring?? Må smake litt på det før jeg bestemmer meg.



Dette er bare en av pakkene jeg har bestilt som inneholder "smågodt", venter på en pakke med akryl sukkertøy og litt annet. Disse vet jeg imidlertidig hva skal brukes til, men det forblir en hemmelighet en liten stund til. Resultatet blir postet når det er ferdig!

Jeg ble lettere overasket da jeg så besøksantallet på bloggen i dag, over 1800 besøkende siden bloggen så dagens lys, onsdag 16. februar! Så jeg vil gjerne takke alle dere som titter innom bloggen, dere som følger den, og de som anbefaler den videre, uten lesere er det ingen blogg!!

Xoxo Candy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar